Interessante modo di porsi per un nuovo utente: si usa il titolo in luogo del messaggio, scritto come un telegramma. Soluzione ad un problema del genere si può trovare in un elenco assai ampio di possibilità, basterebbe ad esempio un filtro gasolio ostruito o pescante serbatoio intasato.
Questi sono i controlli consigliati da Ssangyong ( Actyon?? ):
- Rail pressure faults: Too low
- Check the IMV wiring harness.
- Check the ECU wiring harness.
• Check the ECU pin #87 for open and short.
- Check the high pressure fuel lines, fuel rails and high pressure pipes for leaks.
- Check the rail pressure sensor.
• Supply voltage: 5 ± 0.1 V
• Output voltage at 1600 bar: 4.055 ± 0.125 V
• Output voltage at atmospheric pressure: 0.5 ± 0.04 V
- Check the transfer pressure fuel pressure lines.
• Check the fuel level in fuel tank.Check the fuel system for air influx.
• Check the fuel filter specification.
- Check the IMV resistance: 5.44 Ω
• When out of specified value: replace high pressure pump and IMV
- Replace the ECU if required.